Retourbeleid
Retourneren en Ruilen
Dit retourbeleid is van toepassing voor de landen: Nederland en België
U heeft het recht om uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren.
De producten kunnen eenvoudig worden geretourneerd. Als u niet tevreden bent met uw bestelling, het verkeerde product heeft ontvangen of als het product defect is of niet past, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@vendorra.nl om u te helpen bij het retourneren van uw product en het terugbetalen van uw geld.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als toen u het ontving. Daarnaast moet het product nog in de originele verpakking zitten.
Retourkosten: Zijn voor rekening van de klant. De werkelijke retourkosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant en moeten aan de verzendende partij worden betaald. Dit geldt zowel voor ontevreden producten als voor niet-defecte producten. Let op: het kan voorkomen dat je het product moet retourneren naar China, wat hoge kosten met zich mee kan brengen.
Terugbetalingen: Zodra wij uw retour hebben ontvangen en goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt het bedrag binnen 7 dagen automatisch overgemaakt naar de betaalmethode die u bij de bestelling heeft gebruikt.
Aanvullende niet-retourneerbare artikelen:
- Cadeaubonnen
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend of terugbetalingen worden geweigerd:
- Elk artikel dat niet in originele staat verkeert of beschadigd is.
- Elk artikel met ontbrekende onderdelen, om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
- Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.
- Gepersonaliseerde artikelen zoals bepaalde ringen en sieraden die op maat zijn gemaakt; bij retournering brengen wij 25% retourkosten in rekening.
Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij of bank; het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is bijgeschreven.
Als u dit allemaal heeft gedaan en uw terugbetaling nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@vendorra.nl.
Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u het gewenste product ontvangt, is door het artikel dat u heeft ontvangen terug te sturen en zodra de retour is geaccepteerd, een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel te plaatsen.
Voor meer informatie kunt u een e-mail sturen naar: info@vendorra.nl.
U bent zelf verantwoordelijk voor de betaling van de retourkosten van uw artikel. Retourkosten worden niet vergoed.
Hoe dient u een retouraanvraag in?
Volg de volgende stappen om beschadigde of verkeerde artikelen terug te sturen:
- Neem contact op met onze klantenservice via e-mail info@vendorra.nl.
- Voeg een foto bij met een beschrijving van het beschadigde of verkeerde artikel en het bestelnummer dat aan het betreffende artikel is gekoppeld. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen en de schade hebben beoordeeld, nemen wij contact met u op om het gewenste resultaat te bepalen. Houd er rekening mee dat alle beschadigde, defecte en verkeerde artikelen binnen 7 dagen na ontvangst moeten worden gemeld.